حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی:

کشتی‌گیر خوزستانی در المپیک پاریس خوش درخشید

کشتی‌گیر خوزستانی در المپیک پاریس خوش درخشید

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: سعیداسماعیلی لیوسی کشتی‌گیر جوان دزفولی با کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛علیرضا خردمند روز جمعه در پیامی قهرمانی پر افتخار و کسب مدال طلای سعید اسماعیلی در مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۴ فرانسه را تبریک گفت و اظهار کرد: پس از پیروزی‌های پی‌درپی و شیرین سعید اسماعیلی کشتی‌گیر دزفولی و کسب مدال طلا در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه، شاهد ایجاد موج شادی در دل‌ مردم کشور به‌ویژه مردم شهرستان دزفول بودیم.

فرماندار دزفول، اهتزاز و درخشیدن پرچم مقدس ایران توسط فرزند برومند دزفول را مایه افتخار و مباهات دانست و ضمن قدردانی از پهلوان سعید اسماعیلی، مربی و کادر همراه وی گفت: درخشش تمام جوانان در تمامی عرصه‌ها را خواهانم.

عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم همچنین در پیامی گفت: سعیداسماعیلی لیوسی کشتی‌گیر جوان دزفولی با کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرد.

حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور اظهارکرد: امشب شاهد یک کشتی بسیار ارزشمند از یک جوان برومند دزفولی بودیم.

وی افزود: کشتی‌گیر پرافتخار دزفولی توانست جوانمردانه کشتی خود رو به پایان رسانده و افتخار قهرمانی المپیک را در وزن خود کسب کند.

امام جمعه دزفول این مدال پر ارزش را به ملت بزرگوار ایران، رهبر انقلاب و همه دوستداران ورزش تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد همانطور که متعهدانه سعید اسماعیلی توانست این افتخار را به دست آورد در همه عرصه‌های زندگیش موفق باشد و در سال‌های آینده نیز شاهد افتخارآفرینی ایشان باشیم.

سعید اسماعیلی ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی پنج‌شنبه شب با غلبه بر قهرمان نامدار اوکراینی به مدال طلای المپیک پاریس رسید و مردم دزفول زادگاه این قهرمان امشب به جشن و پایکوبی پرداختند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از