حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
کشتی ایذه سرشار از استعداد است
دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک:

کشتی ایذه سرشار از استعداد است

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک گفت: حمایت از ورزشکاران و مربیان بومی ایذه، می‌توان زمینه‌های پیشرفت و موفقیت آنان را فراهم کرد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مراسم تجلیل از علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک پاریس امروز یازدهم شهریورماه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، فرماندار ایذه و جمعی از مسئولان شهری و استانی در خانه این ورزشکار در شهر ایذه برگزار شد.

علیرضا مهمدی در این مراسم با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و با بیان اینکه بنی تمیم الگو و استاد ما بوده است، اظهار کرد: از همه مسئولان تشکر می‌کنم و امیدوارم به وعده‌هایشان جامه عمل بپوشانند زیرا کشتی ایذه سرشار از استعداد است.
 
وی افزود: پیش از کسب سهمیه المپیک عنوان کرده بودم حتی اگر جنازه کشتی‌گیران ایذه‌ای به مسابقات برود باز هم مدال کسب خواهد کرد و اگر این حمایت‌ها تمام‌قد باشد کشتی ایذه همیشه مدال‌آور خواهد بود. 
 
 این کشتی‌گیر با گله‌مندی از برخی از مسئولان شهر ایذه، گفت: هنوز جایزه جهانی سال قبل را نگرفته‌ام و شهرستان حمایت لازم را نداشته است. البته از کمک‌های فرماندار ایذه تشکر می‌کنم؛ ولی از شهردار و شورای شهر حمایتی ندیده‌ایم.
 
 وی بیان کرد: وقتی مدال می‌گیریم باشگاه‌های کشتی پر می‌شوند، پس باید از مربیان نیز حمایت شده و استخدام شوند تا دغدغه معیشت نداشته باشد. شهریه‌هایی که مربیان می‌گیرند، جوابگو نیست. در رده سنی پایه استعدادهای خوبی در کشتی داریم.
 
 مهمدی گفت: اگر بخواهم درباره خودم هم صحبت کنم در حد یک کتاب می‌توان نوشت. من برای خودم چیزی نمی‌خواهم و فقط می‌خواهم به کشتی ایذه و بحث اشتغال مربیانم در ایذه توجه شود.

انتها خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از