حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
باشاهدان ملکوت

کلناعباسک‌ یا‌زینب اعتقاد قلبی جوانان شیعه است

کلناعباسک‌ یا‌زینب اعتقاد قلبی جوانان شیعه است

کلنا عباسک یا زینب اعتقاد راسخ و قلبی ما جوانان شیعه است، لذا باید به آن عمل کنیم تا دشمنان بدانید که این یک شعار نیست بلکه اعتقاد ما جوانان شیعه است.

به گزارش رهیاب؛شهید مدافع حرم مهدی نظری متولد اول فروردین‌ماه سال ۱۳۶۴ و اهل شهرستان اندیمشک در استان خوزستان است.

 

در این بخش وصیت‌نامه وی به همراه زندگی‌نامه شهید مهدی نظری را مطالعه بفرمائید.

 

تحصیلاتش را تا کاردانی تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد سما دزفول ادامه داد و بعد به استخدام سپاه پاسداران در قسمت اطلاعات عملیات گردان عمار لشکر ۷ ولی عصر (عج) اهوازدر آمد. در سال ۱۳۸۵ ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند است. «ابوالفضل» و «زینب» 

شهید مدافع‌حرم مهدی نظری که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه خاتون(س) به سوریه اعزام شده بود در جریان حمله نیروهای تکفیری به منطقه خان‌طومان در تاریخ ۲۰ خرداد ماه سال۱۳۹۵ در استان حلب سوریه به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد.

 

در ادامه به وصیت نامه این شهید مدافع حرم می پردازیم 

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با عرض سلام و درود فراوان به محضر حضرت ولیعصر (عج) و با آرزوی سلامتی روز افزون برای مقام رهبری

خداوند را شاکرم که در کشوری با دین ناب محمدی (ص) و اعتقادی راسخ به خداوند یکتا و روز معاد متولد شدم و با این تفکر و اعتقاد بزرگ‌شده‌ام و از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که با شیر پاک و لقمه حلال مرا بزرگ کرده‌اند تا بتوانم سربازی خود را زیر پرچم ولایت و رهبری ادامه دهم و بتوانم تکه‌ای از دین که برگردنم هست را ادا کنم. سفارشم به خانواده این است که همچون خاری در چشم و گلوی دشمنان انقلاب و رهبری باشند. من می‌دانم داغ عزیز سخت است ولی برای من سخت‌تر این است که یک‌بار دیگر حرم آل الله هجمه نااهلان شود و من زنده باشم و این مصیبت را با چشم ببینم.

کلام شهید:  اعتقادی راسخ در خون و جان ما جوانان شیعه و بخصوص مردم ایران‌، ما جوانان شیعه اعتقادمان بر این جمله است که می‌گوییم (کلنا عباسک یا زینب) پس باید به آن عمل کنیم و دشمنان باید بدانند این یک شعار نیست بلکه اعتقادی راسخ در خون و جان ما جوانان شیعه و بخصوص مردم ایران است.

پدر و مادر عزیز و گرامی، خواهران و برادران خوبم شما افتخار و الگوی من بوده‌اید و هستید و اگر حسنی در من است از وجود شما سرچشمه گرفته است.

و من الله توفیق | ۹۵/۲/۵

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از