حالت تاریک
پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403

تشریح توزیع شیرخشک در جنوب غرب خوزستان

تشریح توزیع شیرخشک در جنوب غرب خوزستان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: : از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تا اکنون در آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴ قوطی، خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ قوطی و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیرخشک توسط داروخانه‌ها خریداری شد.

 فاطمه جوانمردی در گفتگو با شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» اظهار کرد: از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تا اکنون در آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴ قوطی، خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ قوطی و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیرخشک توسط داروخانه‌ها خریداری شد .

وی افزود: طبق استعلامی که همکاران ما از سایت تی تک و داروخانه‌ها به دست آوردند میزان موجودی را به ساعت خدمت همشهریان اعلام می‌کنیم. در آبادان ۵۰ هزار و ۵۴ قوطی، خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ قوطی و در شادگان ۳ هزار و ۱۸۸ قوطی شیرخشک موجود است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: باتوجه‌به خرید و فروشی که در داروخانه‌ها صورت می‌گیرد تعدادی از داروخانه‌ها اعلام کردند امروز منتظر شرکت پخش برای آن سهمیه‌ای که سفارش داده بودند برسد. البته در لحظه فروش و عرضه صورت می‌گیرد.

جوانمرد ادامه داد: این آمار گفته شده جدای از آمار کوپنی مراکز روستایی است که در دوبخشی ۲ هزار و ۵۰۰ قوطی و ۲ هزار ۸۳۳ قوطی در فروردین پیگیری کردیم و به حوزه معاونت بهداشت تحویل دادیم. البته تا پایان ماه سهمیه ۲ هزار و ۶۴۰ و ۲ هزار و ۸۳۲ قوطی را به همراه داریم.

وی بیان کرد: مراکز روستایی منطقه سهمیه سه‌ماهه آن که از ابتدای سال ۴ هزار و ۲۰۰ قوطی بود ما یک‌سوم آن را تهیه کردیم و به مراکز بهداشت تحویل دادیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از