حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در گفتگو با رهیاب مطرح شد:

کودک کُشی نشانه بن بست اسرائیل است

کودک کُشی نشانه بن بست اسرائیل است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: شرایط امروز فلسطین یکی‌از پازل‌های افول قدرت استکبار جهانی در دنیای امروز است.

حمید بنی تمیم در گفتگوبا خبرنگاررهیاب ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن این جنایات، گفت:جنایت بمباران بیمارستان حجت را بر همه تمام کرد و برای هر آزاده‌ای عمق وحشی‌گری رژیم کودک کش صهیونیستی و دولت‌های حامی آن، روشن‌تر شد.

وی با بیان اینکه امروز قدرت پوشالی کشور جعلی اسرائیل به دست مسلمین درحال فروپاشی است، افزود: شرایط امروز فلسطین یکی‌از پازل‌های افول قدرت استکبار جهانی در دنیای امروز است. با نگاهی بر تاریخ می بینیم که از زمان فرعون و نمرود گرفته تا امروز هیچ قدرت جهانی اگر حق نباشد ماندنی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه اتفاقات اخیر غزه دو روی متفاوت دارد، گفت: یک روی این اتفاقات، جنایات آشکار رژیم جعلی اسراییل است که مدعیان حقوق بشر بی تفاوت تنها نظاره‌گر آن هستند، اما روی دیگر این اتفاقات خبرهای خوشی در دل خود دارد و نشان از کوتاهی زمان نابودی اسراییل دارد.

بنی تمیم گفت: درهیچ جای جهان کودک کُشی و ویران کردن بیمارستانها نشانه قدرتمندی نیست، بلکه نشانه به بن بست رسیدن و تحقیرشدگی است.

جامعه ورزش و جوانان در حاشیه نمایشگاه ورزش در اهواز، علیه اقدام وحشیانه و جنایت جنگی رژیم غاصب صهیونیست علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه، تجمع کردند. 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از