حالت تاریک
جمعه, 14 اردیبهشت 1403
سپاه محمدرسول‌الله برگزار می‌کند؛

گردهمایی ستارگان دو کوهه

هم‌زمان با سالگرد شهادت سردار شهید محمدابراهیم همت گردهمایی «ستارگان دو کوهه» با حضور جمعی از رزمندگان جنگ تحمیلی در دو کوهه شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پادگان دو کوهه مهم‌ترین پادگان خوزستان در شمال شهرستان اندیمشک و محل تجمع یگان‌ها و لشکرهای عمل کننده در عملیات فتح‌المبین و پادگان اختصاصی لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) استان تهران است.

این پادگان قطعه‌ای از بهشت است که سال‌ها شاهد فداکاری، اخلاص و استواری دلیرمردانی بود که جان دادند تا عزت، آزادی و آزادگی  پابرجا بماند.

هم‌زمان با سالگرد شهادت سردار شهید محمدابراهیم همت فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) برنامه‌ای به میزبانی سپاه محمدرسول‌الله در پادگان دو کوهه تدارک دیده است که بیش‌از ۳ هزار نفر از رزمندگان ایام جبهه و جنگ گرد هم می‌آیند تا سه روز به دوران جبهه و جنگ برگردند و با مرور خاطرات از یاران و همرزمان شهیدشان بگویند.

این مراسم با عنوان «ستارگان دو کوهه»، روز پنجشنبه  «۳۰ فروردین‌ماه» در محل پادگان دو کوهه اندیمشک برگزار می‌شود.

مراسم صبحگاه با حضور رزمندگان در میدان صبحگاه پادگان دوکوهه آغاز می‌شود. پس از آن برنامه‌های روایتگری، نمایشگاه‌ها، ایستگاه‌های صلواتی و مداحی‌ به یاد آن ایام برگزار خواهد شد.

در ادامه و پس از نماز مغرب و عشاء مراسم سالگرد شهید والامقام دو کوهه، شهید همت، با حضور دلاورمردان جنگ تحمیلی، مردم و با سخنرانی فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و با نوای حاج صادق آهنگران برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از