حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

منافع کشور فدای نگاه به غرب نشود

منافع کشور فدای نگاه به غرب نشود

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدها باید بدانند که تزریق ناامیدی با نگاه غرب‌گرایانه و طرح‌کردن مشکلات بدون ارائه برنامه در جامعه نتیجه‌بخش نخواهد بود و راه به جایی نخواهد برد.

 مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: بعد از شهادت رئیس‌جمهور فقید، درحالی‌که به نظر می‌رسید فراهم‌کردن شرایط برای برگزاری انتخابات و شناخت داوطلبین به زمان و تمهیدات خاصی نیاز داشته باشد؛ اما همه شاهد بودیم با راهبردهای رهبر معظم انقلاب، این کار بزرگ شکل گرفت.

وی افزود: سیاست رسانه ملی نیز در جهت بالابردن شناخت مردم نسبت به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار خوب بود.

 یوسفی ضمن ارزیابی صحبت‌های نامزدها در مناظرات انتخاباتی، گفت: طی مناظرات و گفتگوهای تخصصی که حول محور سیاست‌گذاری رئیس‌جمهور آینده برگزار شد، نامزدها به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند که نقش بی‌بدیلی در آگاهی مردم از تصمیمات و برنامه‌های نامزد موردنظر دارد.

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدها باید بدانند که تزریق ناامیدی با نگاه غرب‌گرایانه و طرح‌کردن مشکلات بدون ارائه برنامه در جامعه‌ای که مردم، نگاه کارشناسانه به تمام مسائل دارند نتیجه‌بخش نخواهد بود و راه به جایی نخواهد برد.

یوسفی ادامه داد: برخی نامزدها در ارائه برنامه‌ها در مناظرات به‌صورت کلی و کلیشه‌ای صحبت می‌کنند و به‌جای اینکه به بیان راهبردها و سیاست‌های خود در زمینه‌های موردنظر بپردازند، با نگاه به غرب و مطرح‌کردن موضوع برداشتن تحریم‌ها سعی بر این دارند که به سمت فضای دوقطبی بروند.

 این نماینده مجلس اضافه کرد: به نظر می‌رسد این فرد برنامه‌ای از نظر اجرایی در حوزه موردبحث ندارد.

 وی عنوان کرد: به‌رغم اینکه چند روز تا برگزاری چهاردهمین انتخابات دوره ریاست‌جمهوری باقی است؛ اما برخی از دوستان هنوز برنامه و رویکرد دولت خود را ارائه نکرده‌اند.

 یوسفی گفت: اجرای این مناظرات سطح‌بندی را مشخص می‌کند همان‌طور که برخی نامزدها با نوع موضع‌گیری‌هایی که دارند روبه‌رشد بوده و برخی‌ها روبه نزول هستند.

 عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مردم آگاه باشند که برخی جریانات به‌جای امیدبستن به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی کشور، به خارج از کشور چشم دوخته‌اند درحالی‌که جبهه انقلاب با اتکا به استعدادها و قابلیت‌های داخلی، همواره در حل مسائل کشور پیش‌گام بوده است.

 وی افزود: همان‌طور که رئیس‌جمهور و دولت انقلابی و مردمی سیزدهم مشکلات کشور را به برجام گره نزدند و با تکیه بر توان، قدرت، استعداد و ظرفیت‌های داخلی توانستند بسیاری از مشکلات را حل کنند و سبب رشد، توسعه و پیشرفت کشور شوند.

 یوسفی وحدت و رسیدن به یک اجماع از سوی نامزدهای جبهه انقلاب را از اوجب واجبات دانست و بیان کرد: طرف‌داران و نامزدهای نزدیک به جریان انقلاب باید توجه داشته باشند در این برهه حساس نباید اجازه دهیم که جبهه انقلاب به جبهه‌های متعدد و متفرق تبدیل شود و با اتحاد و همبستگی می‌توان در جهت رشد و اعتلای ایران گام برداشت.

 وی با بیان اینکه طبق آموزه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری مردم در انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای، اولویت نظام مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است، گفت: مشارکت گسترده مردم اقتدار ملی، مقبولیت نظام، ثبات سیاسی و امنیتی کشور را ارتقا می‌بخشد و این مهم با مشارکت گسترده مردم در روز هشتم تیرماه پای صندوق‌های رأی رخ خواهد داد.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از