حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
خدمت شرکت مخابرات به زائران اربعین؛

اینترنت روزانه رایگان برای زائران فعال شد

اینترنت روزانه رایگان برای زائران فعال شد

شرکت مخابرات ایران با هدف مشارکت در خدمت به زائران اربعین حسینی، امکان استفاده روزانه یک گیگابایت ترافیک رایگان بر بستر Public-Wifi را فراهم کرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی مخابرات خوزستان؛ رحیم فلاح‌زاده اظهار کرد: با هماهنگی حوزه تجاری و خدمات مشتریان شرکت، زائران اربعین می‌توانند با ورود به درگاه hotspot.tci.ir، از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۱۵ شهریور، با ثبت‌نام موقت در این درگاه، از یک گیگابایت ترافیک رایگان روزانه در مکان‌های عمومی برای ثبت لحظات و خاطرات این سفر معنوی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به ارائه حداکثری پوشش ارتباطی مخابراتی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی افزود: باتوجه‌به وجود دو مرکز مخابراتی در دو مرز شلمچه و چذابه اقدامات مهمی در خصوص توسعه و پایداری شبکه از قبیل تأمین مسیرهای فیبرنوری انجام شده است که بر اساس تجارب سال‌های گذشته و با استفاده از ظرفیت این شبکه فیبرنوری توانستیم زیر ساخت‌ها و پهنای باند بالا تا ۱۰ گیگابایت مورد نیاز را در اختیار سازمان‌ها از جمله پایانه‌ها، گذرنامه، ثبت احوال، نهادهای امنیتی، صداوسیما و سایر اپراتورها برای خدمات‌رسانی قرار بدهیم.
 
 مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به تقویت سایت‌ها برای افزایش پوشش به‌منظور پایداری ارتباطی شبکه همراه اول در مبادی ورودی از سمت بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری و اندیمشک و.. که در مسیر قرار دارند، گفت: در همین راستا چهار سایت همراه اول در پایانه مرزی شلمچه و چذابه نصب و راه‌اندازی و وارد مدار شد و همچنین به همین منظور ۶ سایت پرتابل متحرک در دو مسیر منتهی به چذابه و شلمچه به‌منظور افزایش پوشش ترافیکی و افزایش ظرفیت زوار اربعین نصب و راه‌اندازی شد.
 
 فلاح‌زاده اقدامات مخابرات برای راه‌اندازی wifi رایگان در پایانه‌های مرزی خوزستان را برشمرد و بیان کرد: علاوه بر تقویت دیتای مخابرات، همچون سال گذشته وای‌فای رایگان شرکت مخابرات با برند tci.wifi در پایانه مرزی شلمچه و چذابه راه‌اندازی شده که در پایانه‌های شلمچه و چذابه و اطراف محوطه آن فعال است و همه زائرین حرم حسینی که در آنجا هستند می‌توانند ۲۴ ساعته به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از