حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

۲۲۳ شناور صیادی متخلف در خوزستان توقیف شد

۲۲۳ شناور صیادی متخلف در خوزستان توقیف شد

فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان گفت: در جریان بازرسی‌های انجام‌شده تعداد 223 فروند شناور متخلف در صیدگاه‌های استان توقیف شدند.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛به نقل از ایسنا، کامران شریفی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، طی گشت‌های ساحلی و دریایی به مدت بیش از ۶۲ هزار نفرساعت توسط نیروهای یگان، ۲۹ هزار و ۴۹۴ فروند شناور صیادی«قایق و لنج» در ساحل و دریا مورد بازرسی قرار گرفتند.

 وی افزود: در جریان بازرسی‌های انجام‌شده تعداد ۲۲۳ فروند شناور «قایق و لنج» متخلف در صیدگاه‌های استان توقیف شدند و از این شناورها علاوه بر حدود ۱۰۳ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم محصولات آبزی«ماهی و میگو»، ۴۶۳ طاقه گشت گوش‌گیر، ۳۳۰ عدد لنگر و ۱۳۷ دستگاه ترال کشف و ضبط شد.

 شریفی با اشاره به دستگیری ۱۲۹۳ نفر در این مدت ادامه داد: پرونده تخلفات صیادی به گروه تخلفات صید و صیادی و بخشی نیز به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده‌اند.

 فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان یادآور شد: در راستای حراست از ثروت ملی کشور و انفال عمومی (منابع آبزی) مأموران یگان حفاظت شیلات استان به‌عنوان ضابط خاص قضایی و با مجوز استفاده از سلاح در ۵ پایگاه بندر امام «ره»، هندیجان، والفجر اروندکنار، چوئبده آبادان و ماهشهر مشغول خدمت هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از