حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فصل گرما و استفاده از رودخانه‌ها برای شنا؛

۲ جوان باغملکی در آب غرق شدند

۲ جوان باغملکی در آب غرق شدند

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: امروز عصر دو جوان ۱۸ و ۱۹ساله در هنگام شناکردن دچار غرق‌شدگی شدند و جان خود را از دست دادند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی اهواز؛ عارف اصل شرهانی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۶:۰۹ عصر امروز جمعه «۱۸ خرداد» در ساحلی پارک تلاش این شهرستان به وقوع پیوست که با اعلام این حادثه امدادگران اورژانس به محل اعزام شدند.

 وی افزود: در این حادثه دو جوان ۱۸ و ۱۹ساله در هنگام شناکردن دچار غرق‌شدگی شدند و جان خود را از دست دادند.

 سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به فصل گرما و استفاده از رودخانه‌ها برای شناکردن گفت: شهروندان هنگام شناکردن در رودخانه‌ها از محل‌های مجاز استفاده نمایند و به اصول ایمنی توجه کنند.

 به گزارش خبرنگار «رهیاب»؛ همیشه در نزدیکی آب، وسایل نجات مناسب مانند توپ هوا، تیوپ شنا، جلیقه نجات و یا تخته‌شنا را در دسترس داشته باشید چرا که این وسایل به شما کمک می‌کنند تا در صورت کمبود انرژی، به‌راحتی بر روی آب بمانید و غرق نشوید. همواره قبل از ورود به آب، به کمک افراد بومی منطقه از شدت‌جریان آب، عمق آب و محیط اطرافتان آگاه شوید، این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا خود را در معرض خطر غرق‌شدگی قرار ندهید.

خبرنگار/ ابوالفضل فریدی‌فر

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از