حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
اهدایی به دانش آموزان نیازمند خوزستانی:

۲ هزار بسته نوشت افزار

۲ هزار بسته نوشت افزار

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوزستان از تهیه ۲ هزار بسته نوشت افزار توسط خیریه شهدای شمخانی و اهدای آن‌ها به دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

به گزارش رهیاب؛ جمال شیبه مدیر کمیته امداد امام خمینی خوزستان، اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید، ۲ بسته نوشت افزار توسط خیریه شهدای شمخانی تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی خوزستان اهدا شد.

وی ارزش ریالی این بسته‌های آموزشی را بیش از ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تهیه و توزیع بسته‌های نوشت افزار یکی از کار‌های بشر دوستانه است که در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس توسط خیرین خوزستانی میان دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی استان به برگزاری پویش شور عاطفه‌ها به منظور تامین مایحتاج تحصیلی کمک به دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: تأمین تجهیزات، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین نوشت افزار ضروری از اهداف برگزاری این پویش است.

شبیه با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند باوجود توانایی و استعداد‌های بی نظیر به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات و ملزومات مدرسه را ندارند، اضافه کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه بر رفع بخشی از نیاز‌های اقتصادی آن‌ها گامی به سوی توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: توجه به توانمندی‌های اعتقادی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مددجویان از اولویت‌های اصلی کمیته امداد است، همچنین تقویت و تعالی عزت نفس مددجویان را بیش از پیش مورد توجه قرار خواهیم داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوزستان ادامه داد: خیرین و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ و کد آسان پرداخت #۰۶۱*۸۸۷۷*جهت مشارکت در پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان واریز کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از