حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس سازمان جهاد کشاورزی:

۳۰۰ تن مرغ روزانه در خوزستان توزیع می‌شود

۳۰۰ تن مرغ روزانه در خوزستان توزیع می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: روزانه ۳۰۰ تن مرغ کشتار روز در بازار توزیع می‌شود که در مقایسه با پارسال که این رقم ۱۵۰ تن بوده است، افزایش دوبرابری دارد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مجید نبی‌پور پیش از ظهر امروز چهارشنبه در کارگروه تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری با اشاره به توزیع مناسب مرغ در بازار استان اظهار کرد: روزانه ۳۰۰ تن مرغ کشتار روز در بازار توزیع می‌شود که در مقایسه با پارسال که این رقم ۱۵۰ تن بوده است، افزایش دوبرابری دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه در سه‌ماهه امسال نیز ۸۱۹ تخم‌مرغ منجمد برای حفظ تعادل قیمت این کالا در بازار استان توزیع شد که نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است، افزود: در این مدت همچنین ۱۲۸ تن گوشت قرمز منجمد، ۲ هزار و ۴۸ تن برنج، ۲۴ هزار و ۱۸۶ تن شکر توزیع شد و باید اعلام کرد ذخایر کالای اساسی در انبارهای استان مناسب است و نگرانی دراین‌خصوص وجود ندارد.

 در ادامه محمد راضی جلالی با تأکید بر تقویت بازرسی هوشمند بر بازار اظهار کرد: سامانه‌های نظارت هوشمند کنونی تکمیل نیست و برای پوشش حداکثری بازرسی باید این سامانه‌ها تکمیل شوند، توزیع اقلام دولتی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل داشتن سامانه هوشمند کاملاً قابل‌رصد است و برای فروشگاه‌های خرد نیز این سیستم باید فعال شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان افزود: با تعیین نرخ جدید قیمت کمیسیون‌های مشاوران املاک بازرسی از این مجموعه‌ها همچون سال گذشته با جدیت انجام می‌شود.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از