حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
۳ مدرسه تازه‌تأسیس در خوزستان به بهره‌برداری رسیدند
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان:

۳ مدرسه تازه‌تأسیس در خوزستان به بهره‌برداری رسیدند

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: سه مدرسه در شهرستان‌های حمیدیه و دشت آزادگان خوزستان با حضور احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، به بهره‌برداری رسیدند.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عبدالله حبیبی روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از سه مدرسه که به‌صورت نمادین در شهر حمیدیه برگزار شد اظهار کرد: هر سه مدرسه توسط مؤسسه خیریه راه ایمان متعلق به آیت‌الله سیستانی ساخته شدند.

 وی افزود: دبستان خیر ساز چهارکلاسه امام علی (ع) به مساحت ۲ هزار مترمربع و زیربنای ۵۰۰ متر با آزمایشگاه مجهز امروز در روستای شموس حمیدیه افتتاح شد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با تأکید بر اینکه همواره باید قدردان خیران مدرسه‌ساز بود گفت: همچنین هنرستان دخترانه راه ایمان با ۶ کلاس درس، دو کارگاه فوتوگرافی و خیاطی در مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حمیدیه افتتاح شد.

 وی با دعوت از خیران برای کمک به توسعه مدرسه‌سازی در استان بیان کرد: دبستان امام هادی (ع) نیز در روستای سبحانیه شهرستان دشت آزادگان با هفت کلاس درس توسط این مؤسسه ساخته و به بهره‌برداری رسید.

 حبیبی افزود: مؤسسه خیریه راه ایمان تا کنون ۹۰ مدرسه در مناطق کم‌برخوردار استان ساخته و تحویل آموزش‌وپرورش داده است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان بیان کرد: تأمین پول کتاب، لباس، استخدام معلم بومی و تجهیز مدارس از جمله اقدامات دیگر این مؤسسه خیریه است و با این اقدامات، اثرات مثبت زیادی در حوزه آموزش مناطق محروم استان و جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان داشته است.

 وی گفت: خیران مدرسه‌ساز خوزستان همواره در حوزه مدرسه‌سازی سرآمد کشور هستند و در جایگاه نخست کشور قرار دارند.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از