حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون اداره‌کل راهداری استان خوزستان مطرح کرد:

۵۹ مجتمع رفاهی بین‌راهی برای خدمت‌رسانی به زائران

۵۹ مجتمع رفاهی بین‌راهی برای خدمت‌رسانی به زائران

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: آمادگی ۵۹ مجتمع خدماتی و رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی مهیا است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محسن حق‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی ۵۹ مجتمع خدماتی و رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به‌عنوان مهم‌ترین مراکز برای رفاه حال مسافران اظهار کرد: تأمین سوخت، اسکان و تغذیه از جمله خدماتی است که توسط مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به زوار اربعین حسینی ارائه می‌شود.

 معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان افزود: زائران حسینی می‌توانند هرگونه انتقادات و مشکلات در خصوص خدمات مجتمع‌های بین‌راهی را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

 پیش از این نیز معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان اعلام کرده بود ۳۰ تیم گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی استان منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه فعالیت می‌کنند، علاوه بر آن جولانژاد مدیرکل این اداره کل تأکید کرد با تدابیری اندیشیده شده و اقداماتی که صورت گرفت زمان عبور زائران و تشخیص هویت آنها به کمتر از پنج ثانیه رسیده است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از