حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرمانده سپاه شهرستان ایذه مطرح کرد:

۱۲ فروردین روز تجلی حکومت اسلامی

۱۲ فروردین روز تجلی حکومت اسلامی

فرمانده سپاه شهرستان ایذه در پیامی ۱۲ فروردین، روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان ایذه؛ اکبر میرنام، فرمانده سپاه شهرستان ایذه، در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

مشروح پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین هر سال، یادآور اندیشه بلند و مترقی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه است که مردم‌سالاری حقیقی را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت و در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ و در فاصله کمی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تکیه به آراء بیش‌از ۹۸ درصد مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی را جایگزین نظام پوسیده و مرتجع شاهنشاهی کرد.

در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸، ملت ایران با حضور گسترده خود در  تعیین نظام حاکم بر کشور انقلابی ایران، با اکثریت قریب‌به‌اتفاق به نظام جمهوری اسلامی رأی داد و یک مقطع بی‌نظیر در تاریخ کشور عزیزمان خلق کرد که این حادثه نقطه مکمل انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ بود.

اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، علی‌رغم طراحی‌ها و نقشه‌های گسترده و متنوع دشمنان قسم‌خورده کشور عزیزمان، ملت بزرگ ایران همچنان در مسیر آرمان‌های این نظام مقدس تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، پایدار و اسهمه‌پرسیتوار، با سرعت پیش رفته و ان‌شاءالله به‌زودی قله‌های سعادت و پیشرفت را فتح خواهد کرد.

سپاه شهرستان ایذه، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام مقتدر و مظلوم حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، سالگرد واقعه ۱۲ فروردین و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشته و آمادگی خود را برای هرگونه جان‌فشانی در راه نیل به اهداف انقلاب اسلامی اعلام می‌نماید.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از