حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403

2هزار خوزستانی با مشکلات‌تنفسی به مراکزدرمانی مراجعه کردند

2هزار خوزستانی با مشکلات‌تنفسی به مراکزدرمانی مراجعه کردند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۲ هزار و ۳۰۸ نفر با مشکلات تنفسی به بیمارستان‌های استان خبر داد.

دکتر میثم معزی در گفتگو با صدا و سیمای خوستان در توصیه ای به عموم مردم خوزستان گفت: با توجه به آلودگی هوای خوزستان، در چهار روز اخیر ۲ هزار و ۳۰۸ نفر با مشکلات قلبی و تنفسی غیرعفونی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از جمعه تا دوشنبه این هفته، به ترتیب تعداد ۴۶۹، ۵۹۷، ۵۹۲ و ۶۵۰ نفر با مشکلات قلبی و تنفسی به اورژانس بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند.

دکتر معزی ادامه داد: همه دست اندرکاران تامین سلامت مردم از جمله معاونت‌های درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سایر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان و زیرمجموعه‌های مرتبط از جمله مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، بیمارستان‌های تابعه و همه تیم‌های پزشکی و پرستاری در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها بوده و هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان گفت: در مواقع آلودگی هوا حتی الامکان از حضور در فضای باز خودداری کرده و درب‌ها و پنجره‌ها را ببندید، همچنین بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی، دارو‌های خود را به موقع مصرف کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از