حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
امام‌جمعه شهرستان گتوند:

انتخابات مظهر مردم‌سالاری است

انتخابات مظهر مردم‌سالاری است

امام‌جمعه شهرستان گتوند گفت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری است که عموم مردم می‌توانند با حضور در آن، منتخب خود را در ارکان مختلف حکومت تعیین کنند تا از سوی مردم، امور کشور را اداره کنند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین فتحی نیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در بحث انتخابات مشارکت حداکثری است که برکات فراوانی و منتخب مردم دارد؛ ازاین‌رو مشارکت سیاسی در حکومت‌های مردم‌سالار؛ از جمله جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای دارد. 

وی افزود: انتخابات مظهر مردم‌سالاری است که عموم مردم می‌توانند با حضور در آن، منتخب خود را در ارکان مختلف حکومت تعیین کنند تا از سوی مردم، امور کشور را اداره کنند.

امام‌جمعه شهرستان گتوند گفت: باتوجه‌به جریان بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و اینکه بسیاری از کشورها ایران را الگوی خود در به ثمر رساندن انقلاب‌هایشان می‌دانند، باید مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشکوه و گسترده خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان بزنند و به طور یقین این چنین خواهد بود و حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

فتحی نیا ادامه داد: مردم در این انتخابات سراغ بهترین‌ها بروند و به کسانی رأی دهند که گفتمان امامین انقلاب را باور داشته باشد و نامزدی را انتخاب کنند که راه شهید عزیز رئیسی را دنبال کند.

 وی با بیان اینکه همه ما دیدیم که رئیس‌جمهور شهید برای خدمت به مردم شب روز نمی‌شناخت عنوان کرد: هر شخصیتی که انتخاب شود باید به همین شکل خدوم و خدمتگزار مردم باشد و خالصانه و صادقانه با مردم برخورد کند و مشکلات مردم جزو اصلی‌ترین مسائلش باشد و به حواشی کمتر بپردازد.

 امام‌جمعه شهرستان گتوند بیان کرد: حقیقتاً شهید رئیسی در دوره تبلیغات انتخاباتی و مناظرات بسیار با اخلاق و بسیار بزرگوارانه برخورد کرد و درعین حالی که به ایشان تهمت زدند و هجمه‌های فراوانی شد؛ اما ایشان با همان اخلاق خوب و الهی که داشت بزرگوارانه عبور کرد و پس از اینکه رئیس‌جمهور مردم شدند اخلاق‌مداری را در همه امور خودشان در نظر گرفتند و کارها را با اخلاق دنبال کردند.


 فتحی نیا افزود: مردم در این صحنه سیاسی پیش رو، با هوشیاری و معیار قراردادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، یک انتخاب آگاهانه و فردی را بر این مسند برگزینند که خلق و خویی شبیه شهید جمهور را داشته و پایبند به رهبری، پاسدار خون شهدا و مدافع مردم محروم بوده، دلبسته دنیا نباشد و خود را برای شهادت در راه خدمت برای مردم آماده کند.


 امام‌جمعه شهرستان گتوند در پایان گفت: پشتیبانی و حمایت دیپلماسی از مظلومین عالم و جبهه مقاومت یکی از افتخارات ما است که آن را مدیون وزیر امور خارجه، شهید امیر عبدالهیان می‌دانیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از