حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان:

انتخابات عرصه اتحاد ملت ایران است

انتخابات عرصه اتحاد ملت ایران است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان گفت: انتخابات یکی از میدان‌های مهم برای نشان‌دادن اتحاد و همدلی ملت شریف ایران است.

حجت‌الله دهدشت سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات استان خوزستان با حضور فرمانداران در استانداری اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در هفته‌های اخیر و همچنین دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور، اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سطح شعب استان فراهم شده است.

وی افزود: در راستای آموزش مجریان انتخابات نیز برنامه آموزشی برای متولیان امر بخصوص عوامل اجرایی انتخابات در اهواز و شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان ادامه داد: همچنین آسیب‌شناسی لازم برای رفع مشکلات سنوات گذشته حوزه‌ها انجام شده و انتظار می‌رود فرمانداران در بازدیدهای میدانی تمامی موارد و مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف کنند.

وی نیز انتخابات را یکی از میدان‌های مهم برای نشان‌دادن اتحاد و همدلی ملت شریف ایران برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های لازم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

  در ادامه نشست محمد خانچی اظهار کرد: موضوع انتخابات نباید روند خدمات‌رسانی دولت به مردم را متوقف کند.

وی افزود: اگرچه انتخابات برای همه ما دارای اهمیت بالایی است و باید برای مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم، اما نباید در تحقق مطالبات به حق مردم کوتاهی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: روند ساخت‌وسازهای طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت باید بااهمیت بالا و جدیت دنبال شود چرا که از طرح‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری اربعین امسال باید صورت گیرد و شهرستان‌های میزبان زائران باید برای مدیریت مواکب در مرزهای استان و مواکب مستقر در کشور عراق برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای هوا نیاز شهرستان‌ها را به آب شرب و برق بیشتر می‌شود که در این زمینه نیز نیاز است ضمن توصیه‌ها برای مدیریت مصرف، برای جلوگیری از قطعی آب و برق در مناطق مختلف تلاش شود.

تأمین نظم و امنیت سه هزار و ۴۰۰ حوزه انتخاباتی در خوزستان

در ادامه این نشست ولی‌الله حیاتی اظهار کرد: تأمین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در نظم و امنیت کامل پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: همچنین ایام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود فرمانداران با رؤسای ستادها، جلسات هماهنگی را برگزار کنند تا فضای انتخاباتی شهرها به‌صورت رقابت سالمی باشد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان بیان کرد: پیش از ایام اربعین نیز ضروری است که فرمانداران مبادی ورودی استان و محل استقرار مواکب را مشخص کرده و در محور آبادان به ماهشهر و سایر محورهای پر تردد زائران نیز خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی برای زائران تدارک دیده شود.

نشست ستاد انتخابات استان خوزستان به ریاست استاندار و با حضور معاونین استاندار و فرمانداران خوزستان در محل استانداری برگزار و در این نشست برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در استان، صورت گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از