حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
تشکیل کارگروه مالیاتی برای جذب حق آلایندگی
فرماندار هویزه مطرح کرد:

تشکیل کارگروه مالیاتی برای جذب حق آلایندگی

فرماندار هویزه گفت: با توجه به فعالیت‌های گسترده شرکت‌های نفتی در منطقه، جذب حق آلایندگی می‌تواند منبع مهمی برای تأمین مالی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در هویزه باشد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ایاد مطوری امروز در نشست شورای اداری هویزه با تأکید بر ضرورت پیگیری‌های لازم به‌منظور پیشرفت و آبادانی این شهرستان، افزود: باید کارگروه مالیاتی به‌منظور پیگیری، پرداخت و جذب حق آلایندگی و ارزش‌افزوده شرکت‌های نفتی مستقر در هویزه با حضور نمایندگان شهرداران شهرها، بخشداران، محیط‌زیست و اداره امور مالیاتی تشکیل شود.

 وی با بیان اینکه تشکیل این کارگروه می‌تواند در دریافت حق آلایندگی باهدف بهبود زیرساخت‌های شهرستان بسیار اثرگذار باشد و دستگاه‌های حاضر در این کارگروه باید نهایت تلاش خود برای جذب مطالبات را به کار گیرند، افزود: حق آلایندگی حق مردم این شهرستان است که آلودگی صنایع مختلف را تحمل می‌کنند و باید از این اعتبار برای آبادانی و رفاه حال مردم این شهرستان نفت‌خیز استفاده کرد.

 فرماندار هویزه در ادامه با اشاره به طرح آسفالت هویزه گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در خصوص آسفالت معابر شهرستان، این طرح به مرحله عملیاتی رسیده به همین منظور هیچ دستگاهی اجازه حفاری بدون مجوز را ندارند.

 مطوری در این نشست بر احیا و ساماندهی باغ‌وحش هویزه توسط شهردار تأکید کرد: ساماندهی باغ‌وحش هویزه، مصوبه این شورا بوده و شهرداری مکلف به احیای آن است.

 شهرستان نفت‌خیز هویزه با ۳۹ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب خوزستان قرار دارد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از