حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
مدیر ستاد بازسازی عتبات‌ خرمشهر مطرح کرد:

آغاز واگذاری زمین به موکب‌داران در مرز شلمچه

آغاز واگذاری زمین به موکب‌داران در مرز شلمچه

مدیر ستاد بازسازی عتبات‌ عالیات شهرستان خرمشهر گفت: واگذاری زمین به موکب داران در مرز شلمچه برای احداث موکب‌های ثابت و دائمی آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمدعلی آلبوغبیش امروز یکشنبه در مراسم گردهمایی موکب داران اربعین حسینی خرمشهر در سالن نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: پس از سال‌ها پیگیری و با هماهنگی انجام شده، زمین برای برپایی مواکب ثابت در نظر گرفته شده است.

 وی با اشاره آماده‌سازی بیش از ۴۵۰ موکب خدمت‌رسان اربعین از میدان مقاومت تا نقطه صفر مرزی شلمچه هم‌زمان با آغاز حرکت زائران اربعین حسینی افزود: موکب‌داران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در حال آماده‌سازی مواکب خود هستند.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان خرمشهر گفت: آماده‌سازی مواکب بر اساس برنامه زمان‌بندی شده قبل از شروع حرکت زائران اربعین به پایان خواهد رسید و مشکلی برای خدمت‌رسانی به زائران در شلمچه نیست.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد عادل‌پور اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی از ابتدا باید زمین در اختیار موکب‌داران مردمی و بعد سازمان‌ها و نهادهای دولتی قرار می‌گرفت.
وی افزود: تقسیم زمین برای مواکب در حال انجام است تا موکب‌داران در موقعیت‌های شهرستانی مورد نظر بتوانند در ایام اربعین به زائران خدمت‌رسانی کنند.

امام‌جمعه شهرستان خرمشهر خواستار کمک استان‌های معین به شهرستان خرمشهر برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی شد و گفت: باید امکانات و تجهیزات لازم برای خرمشهر در نظر گرفته شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از