حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد:

پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی تا خردادماه

پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی تا خردادماه

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای برای کوتاهی در پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی پذیرفتنی نیست، گفت: تلاش می‌شود مطالبات گندم‌کاران تا خردادماه پرداخت شوند.

محمدجواد عسکری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشاورزان خوزستانی و بهره‌برداران که در راستای تأمین امنیت غذایی تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و اظهار کرد: نشست‌های متعددی دراین‌خصوص با رئیس‌جمهور، سازمان برنامه‌وبودجه و دیگر مسئولان ذی‌ربط برگزار و قرار شده بود ضمن دریافت گندم از کشاورزان مطالبات آن‌ها پرداخت شود؛ ولی طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد هنوز تمام مطالبات پرداخت نشده است.

وی افزود: فردا پیگیری‌های لازم برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران انجام می‌شود؛ زیرا کشاورزان باید کشت بعدی را انجام دهند و بدهی‌های خود را بپردازند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم پرداخت مطالبات کشاورزان در اسرع وقت گفت: اعتبار لازم اختصاص داده شده و اگر کشاورز نتواند کشت بعدی را به‌موقع انجام دهد به‌طورقطع با کاهش عملکرد در واحد سطح همراه خواهد بود.

عسکری بیان کرد: در تلاش هستیم مطالبات کشاورزان تا خردادماه پرداخت شود؛ اگر دستگاهی در این زمینه کوتاهی کند مصداق ترک فعل است و پیگیری خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از