حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

آبرسانی به یک هزار و ۸۳۰ روستای خوزستان

آبرسانی به یک هزار و ۸۳۰ روستای خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان : مشکل آب روستا‌های استان با نگاهی عادلانه در حال حل شدن است و تاکنون به ۱۸۳۰ روستای خوزستان آبرسانی شده است.

به گزارش رهیاب،محمدرضا کرمی نژاد در گفتگو با صدا و سیمای خوزستان گفت: با توجه به تلاش‌های انجام‌شده در دولت سیزدهم تاکنون به ۱۸۳۰ روستای خوزستان آبرسانی شده است که از این تعداد، ۹۰۰ روستای استان برای دسترسی به آب مشکلات جدی داشتند.

 

وی افزود: مشکل آب تمام روستا‌های استان با یک نگاه عادلانه در حال حل شدن است و امیدواریم طرح‌هایی که اکنون برای آبرسانی به روستا‌های هدف در دست اجرا هستند هرچه سریعتر تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

 

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه امیدواریم مشکلات آب روستا‌های شمال شرق استان در کمترین زمان ممکن برطرف شود، عنوان کرد: آبرسانی به مناطق روستایی شهرستان شوشتر در سه حوزه در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم امسال به صورت کامل به بهره‌برداری برسند.

 

کرمی نژاد خاطرنشان کرد: با تلاشی که در دولت سیزدهم در حال انجام است امیدواریم مشکل تامین آب همه روستا‌های خوزستان را تا پایان دولت برطرف کنیم و دیگر هیچ روستایی در استان با مشکل آب مواجه نباشد.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از