حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا خبر داد:

آب‌رسانی به ۲۰۰ روستای خوزستان

آب‌رسانی به ۲۰۰ روستای خوزستان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت : اقدام جهادی برای آب‌رسانی به ۲۰۰ روستای خوزستان با هدف خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم از سوی این قرارگاه انجام شد.

سردار احمد خادم سیدالشهدا در گفتگو با رهیاب پیرامن آخرین اقدامات در راستای آبرسانی به روستاهای خوزستان بیان کرد: چهار مخزن چهار هزار مترمکعبی در برخی از نقاط روستایی استان احداث شده که با این اقدام، آب به راحتی در روستا‌ها پمپاژ می‌شود.

 

وی افزود: برای ایجاد امنیت پایدار در نقاط مختلف استان، اقدامات موثری در روستا‌های استان مانند اهدای بیش از ۳۰ دستگاه آب شیرین کن، تسطیح اراضی کشاورزی، ساخت و ترمیم بیش از ۴۰۰ منزل، اهدای سه هزار جهیزیه به زوجین و برپایی بیمارستان صحرایی انجام شده است.

 

سردار سید الشهدا ادامه داد: برخی از طرح‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه از جمله برگزاری جشنواره خرما، اشتغال خوبی در روستا‌ها ایجاد کرده است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا به پروژه‌های راه روستایی در استان اشاره کرد و گفت: احداث پد هلی‌کوپتر در برخی از روستا‌های سخت گذر برای انتقال بیماران و مصدومان حادثه و ایجاد جاده برای روستا‌ها از دیگر اقدامات قرارگاه در خدمت‌رسانی به مردم محسوب می‌شود.

 

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از