حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
آتش‌سوزی در آبادان ۵ مصدوم بر جای گذاشت
خانه مسکونی درآبادان گرفتار حریق شد؛

آتش‌سوزی در آبادان ۵ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان، از مصدوم شدن پنج نفر در پی آتش‌سوزی یک خانه در این شهر خبر داد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛ افشین دریانبرد اظهار کرد: ساعت ۹:۲۸ امروز پنجشنبه از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان امیری آبادان اطلاع‌رسانی شد.

 وی با اشاره به انتقال پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه افزود: در پی این آتش‌سوزی، پنج نفر دچار سوختگی و خفگی ناشی از دود شده بودند و برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهید بهشتی و امام خمینی (ره) آبادان منتقل شدند.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته و با تلاش آتش‌نشانان، آتش در حال مهار است و از سرایت آن به واحدهای مجاور جلوگیری شده است. نیروهای اورژانس تا اتمام عملیات اطفای حریق تیم اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه مستقر هستند.

 دریانبرد بیان کرد: یکی از مصدومان سوختگی حادثه آتش‌سوزی به علت شرایط حاد و اورژانسی، پس از انجام اقدامات درمانی مناسب و اولیه در محل و بیمارستان، برای انجام اقدامات درمانی پیشرفته و تخصصی طبق هماهنگی‌های انجام شده، با بالگرد اورژانس استان خوزستان به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز انتقال داده می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از