حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان:

آزادی قدس از مسائل راهبردی امت اسلام است

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: یکی از پیام‌های عید سعید فطر همدلی، وحدت و توجه به هم‌نوع در جهان اسلام است و مسلمانان در این عید به یاد مظلومیت مردم غزه هستند.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ در این روزها که ظلم و ستم در غزه دل امت اسلامی را به درد آورده و نشاط این عید سعید رنگ‌باخته و قلوب مسلمین جریحه‌دار است با نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به گفتگو نشسته‌ایم.

آیت‌الله عباس کعبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این رسانه ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: امت اسلام در وضعیت جهاد فی‌سبیل‌الله است و محور مقاومت خط مقدم جهاد محسوب می‌شود. قطعاً با تلاش و مجاهدت‌های امت‌های اسلامی، اسرائیل غرق و نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه پیروزی‌های بزرگی در راه است، افزود: اگرچه امسال کام ملت‌های اسلامی با جنایت‌های اتفاق افتاده در غزه تلخ است؛ اما پیروزی‌های بزرگ غزه عزت‌آفرین است و با عملیات طوفان‌الاقصی مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی فرارسیده است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه در پاسخ به جنایات دشمنان دچار تردید نشده است و انتقام قاطع، عملی و غیر انفعالی و با برتری خواهد بود و مقاومت اسلامی تا ریشه‌کن‌شدن رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

 آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در روز قدس، نشان از اراده ملت‌ها برای خاتمه‌یافتن رژیم ظالم صهیونیستی دارد همچنین ملت ایران در راه آزادی قدس افزون بر حمایت از جبهه‌های مقاومت و فلسطین، سرداران سرافرازی را نظیر شهیدان زاهدی، حاجی رحیمی، یاران و پیروان راه شهید حاج قاسم سلیمانی را در این راه فدا می‌کند.

وی افزود: عید اسلامی با جشن‌های ملی و سایر جشن‌ها متفاوت است؛ عید اسلامی عید موفقیت در بندگی خداست و لذا گفته‌اند که روز عید روز جایزه است؛ جایزه الهی به شکل رحمت و لطف الهی و هدایت الهی و مغفرت و قبول اعمال تجلی پیدا می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: روز عید پاداش تقوا و نتیجه تقواست و برای کسانی که توانسته‌اند معنویت ماه مبارک رمضان را درک کنند، جشن است و عید فطر جشن تحول معنوی است.

آیت‌الله کعبی با اشاره به دیگر برکات عید فطر گفت: عید فطر جشن حیات طیبه و آغاز حیات طیبه است و عید محمد و آل محمد است و این روز را خداوند به‌عنوان روز کرامت، معنویت‌های روزافزون، مجد امت اسلامی قرار داده است و ان‌شاءالله عید فطر زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از