حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
ارزیابی پذیرفته شدگان؛

آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان خوزستان

آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان خوزستان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان گفت : ۱۱ هزار نفر از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان استان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار «رهیاب»؛ سیدبهروز موسوی بهبید با اشاره به سلامت و کیفیت مراحل مختلف ارزیابی تکمیلی و رسیدگی به اعتراض‌های در آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: اعتراض‌های مربوط به مراحل مختلف آزمون استخدامی با حداکثر دقت و با استفاده از ارزیابان تخصصی انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۲ از حیث سلامت، کمیت و کیفیت در سطح قابل قبول بوده است، افزود: در تابستان امسال در خوزستان ۱۱ هزار نفر از داوطلبان آزمون استخدامی ماده ۲۸ شامل؛ آموزگاری، دبیری و هنرآموزی و دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری در ارزیابی تکمیلی شرکت کردند و علاوه بر ارزیابی تخصصی، توسط گزینش مورد بررسی و تحقیق محلی و مصاحبه نیز قرار گرفتند.
 
موسوی بهبید با بیان اینکه در حال حاضر مرحله رسیدگی به اعتراض‌های هر دو بخش با حساسیت و ظرافت بالایی در حال انجام است، ادامه داد: با هر سنجه‌ای که بتوان بررسی علمی و عملی کرد، نتیجه‌ای غیر از این حاصل نخواهد شد که آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۲ از نظر سلامت، کمیت و کیفیت در تاریخ آموزش و پرورش نظیر نداشته و امیدواریم با بهره‌گیری از تجارب ارزنده‌ای که در این تابستان حاصل شد و همچنین افزایش سطح به کارگیری فناوری در فرآیند‌های مرتبط، بتوان آینده‌ای بهتر را نیز رقم زد.
 
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید: آموزش و پرورش خوزستان به دنبال پیگیری راهبرد‌هایی از قبیل تشکیل بانک اطلاعاتی از ارزیابان تخصصی، تعریف و بازتعریف فرآیند‌های مرتبط با گزینش از ابتدا تا انتهای فرآیند به صورت مستمر و حضور پررنگ و قوی هسته گزینش در دو بخش مصاحبه عمومی شامل انجام مصاحبه و بررسی میدانی و نظارت شامل حضور ناظران گزینش در تمامی حوزه‌های ارزیابی است.
 
وی اضافه کرد: بی‌شک تغییر اساسی در فرآیند جذب نیروی‌انسانی در آموزش و پرورش، بیانگر تحول گفتمانی در جایگاه و نقش نهاد تعلیم و تربیت در تمدن‌سازی و اثربخشی اجتماعی و فرهنگی این نهاد است.
 
 پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از