حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان مطرح کرد:

آزمون مهارت‌ آموختگان سازمان‌نیافته در خوزستان برگزار می‌شود

آزمون مهارت‌ آموختگان سازمان‌نیافته در خوزستان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آزمون مهارت آموختگان سازمان‌نیافته برای بیش از ۲ هزار نفر در استان خوزستان به تدریج در طول سال برگزار می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای استان خوزستان؛ شهرام ملایی‌هزاروندی اظهار کرد: تعهد امسال اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان خوزستان در برگزاری آزمون مهارت آموختگان سازمان‌نیافته یا آزمون ادواری، ۲ هزار و ۲۲۰ نفر است که به‌تدریج در طول سال برگزار خواهد شد. البته هر چند میزان تعهد، سالانه مشخص می‌شود؛ اما عموماً برای بیش‌از این تعداد، آزمون اجرا می‌شود.

وی افزود: آزمون مهارت آموختگان سازمان‌نیافته یا آزمون ادواری، ویژه آن دسته از افرادی است که در حرفه و مهارتی به‌صورت تخصصی فعالیت دارند و یا متخصص هستند؛ اما گواهینامه رسمی ندارند؛ بنابراین این آزمون برای ارائه گواهینامه رسمی و بین‌المللی فنی و حرفه‌ای و برای تمامی رشته‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آزمون ادواری در طول سال به‌صورت مستمر و آنلاین برگزار می‌شود و کتبی است و آزمون عملی نیز به‌صورت پروژه‌ای و در کارگاه‌های مهارتی اجرا می‌شود. پس از قبولی، گواهینامه مهارتی رسمی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای به داوطلبان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برگزاری آزمون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه ثبت‌نام سازمان‌نیافته، به نشانی http://advari.irantvto.ir مراجعه کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از