حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
تیر‌ماه برگزار می‌شود؛

آزمون ورودی نظام‌مهندسی خوزستان

آزمون ورودی نظام‌مهندسی خوزستان

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی را تیرماه امسال اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان خوزستان؛ پیمان رحمتی اظهار کرد: ثبت‌نام در آزمون‌های ورود به حرفه در همه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری، عمران، تأسیسات برقی، تأسیسات مکانیکی، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و همچنین در تمام رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به طور هماهنگ و هم‌زمان در سراسر کشور در استان خوزستان هم انجام شده است.

وی اضافه کرد: پیش‌ازاین و باتوجه‌به درخواست داوطلبان برای تمدید مهلت ثبت‌نام مجموعه آزمون‌های نظام‌مهندسی ساختمان تیرماه سال ۱۴۰۳، ثبت‌نام آزمون تا پایان روز سه‌شنبه مورخ اول خردادماه تمدید شده بود.

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: آزمون‌های مذکور در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

رحمتی بیان کرد: باتوجه‌به ابلاغ دستورالعمل «نحوه اعطای صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی موضوع ماده ۲۷ قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان» آزمون صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی و همچنین آزمون رشته معماری نیز هم‌زمان با سایر آزمون‌های تستی برگزار خواهد شد که زمان ثبت‌نام آن متعاقباً از طریق سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به نشانی اینترنتی inbr.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از