حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

آشفتگی در رژیم اسرائیل موج می زند

آشفتگی در رژیم اسرائیل موج می زند

سرپرست جدید فرمانداری کلان‌شهر اهواز گفت: این رژیم پس از عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین در شهرهای اشغالی، در اوضاع آشفته ای به سر می‌برد.

احمد موالی زاده درگفتگوباخبرنگار رهیاب پیرامون تحولات جاری در فلسطین اشغالی اظهارکرد: سالها ظلم و جنایت اسرائیلی‌ها،کشتار فلسطینی‌ها به صورت روزانه، تخریب منازل آنها، گسترش شهرک‌سازی، تجاوزات مکرر به مسجدالاقصی و به ویژه محاصره دائمی ۱۶ سال اخیر نوار غزه باعث شده که این فوران احساسات فلسطینی‌ها در قالب عملیات طوفان الاقصی را شاهد باشیم.

وی افزود: حمله گسترده زمینی، هوایی و دریایی حماس و جهاداسلامی اقدامی غیرمنتظره و نادر در طول ۵۰ سال گذشته است که موجب شادی ملت های مسلمان شد و این شکست حتی با حملات وحشیانه از چهره رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

موالی زاده بیان کرد: امتی که پرورش یافته مکتب حاج قاسم است به توانمندی و رشادتی در سایه اعتماد به‌ وعده‌های الهی و پشتوانه نسل جوان با انگیزه خدایی و متکی بر اسلام در یک عملیات ترکیبی بسیار پیچیده با شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین اشغالی ضربات سهمگین و جبران ناپذیری به دشمن وارد کردند و توان پدافندی و اطلاعاتی و گنبد آهنین را به تمسخر گرفتند.

سرپرست جدید فرمانداری کلان‌شهر اهوازبابیان اینکه عملیات طوفان الاقصی درشکل و نتایج خود، چشم انداز منطقه را نه تنها در مجاورت اسرائیل، بلکه در کل منطقه غرب آسیا و خاورمیانه تغییر داد، گفت: اسرائیل همواره با جنگ پیش دستانه از خطر دوری کرده است، اما امروز شرایط عمومی منطقه و حضور محور مقاومت با آمادگی و کارآمدی، اسرائیل را از دستیابی به اهداف جنگ پیش دستانه باز می دارد و حتی مانع از یک جنگ پیشگیرانه می شود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به درستی فرمودند: رژیم صهیونیستی یک رژیم روبه‌افول است و این در چارچوب بحثی که سال  (۱۳۹۴) مطرح کردند تحت عنوان اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، زیرا در این عملیات شاهد بودیم که صهیونیست‌‌ها انسانهایی نیستند که در سنگر بمانند. حتی وقتی سال ۲۰۰۰ از جنوب لبنان فرار می کردند هنوز غذاهایشان روی چراغ بود و بی‌سیمهای‌شان را روشن رها و فرار کرده بودند. دقت میکنید؟ یعنی اینقدر حس فرار در آنها قوی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از