حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

آغاز به کار شعب رأی‌گیری در خوزستان

آغاز به کار شعب رأی‌گیری در خوزستان

شعب رأی‌گیری در استان خوزستان از ساعت هشت صبح امروز، جمعه یازدهم اسفندماه آغاز به کار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ حجت‌اله دهدشت اظهار کرد: فعالیت ۳ هزار و ۵۳۳ شعبه رأی‌گیری برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان از ساعت هشت صبح امروز، جمعه (یازدهم اسفندماه) و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان، با بیان اینکه طبق روال عادی، فرآیند رأی‌گیری تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت، افزود: درصورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد، اما از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در ساعت‌های اولیه نسبت به رأی‌ دادن به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه کنند.

عبدالله افرازه شهاوند گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی سالم در استان اندیشیده شده است و تجهیزات لازم ازجمله؛ دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌های رأی‌ در شعب رأی‌‌گیری توزیع شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: برای انتخابات امسال بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط  رأی‌ دادن هستند و امروز با حضور در شعب اخذ رأی‌ با همراه داشتن یکی از کارت‌های احراز هویت از جمله؛ کارت ملی هوشمند، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا گذرنامه می‌توانند نسبت به رأی‌ دادن به نامزد‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

مصطفی امانی پور، تعداد رأی‌اولی‌ها در استان را ۱۷۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: سال تولد مورد تایید برای حضور در انتخابات امسال، اسفندماه سال ۱۳۸۴ است و درحال حاضر ۷ هزار و ۴۴۹ نفر متولد شده اند که از این تعداد ۲۲۸ نفر متولد روز ۱۱/۱۲/۸۴ هستند.

 مدیر کل ثبت احوال خوزستان عنوان کرد: همه اداره‌های ثبت احوال در سراسر استان حتی در روز انتخابات برای ارائه خدمات در زمینه شناسنامه و کارت ملی هوشمند باز هستند.

انتهای خبر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از