حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان مطرح کرد:

آماده‌باش هلال‌احمر تا پایان هشدار هواشناسی

آماده‌باش هلال‌احمر تا پایان هشدار هواشناسی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: آماده‌باش امدادگران، نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی ادامه دارد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر خوزستان؛ وحید شعبانی در پی ورود سامانه بارشی به این استان اظهار کرد: با توجه به تداوم بارندگی‌ها در استان امدادرسانی به آسیب‌دیدگان همچنان ادامه دارد.

 وی افزود: تمام عوامل امدادی، تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار، کشیک‌های شعب سراسر استان و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر استان در حالت آماده‌باش کامل هستند و تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی نیز فراهم شده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان ادامه داد: ضمن بیان این که جمعیت هلال‌احمر استان با تمام تجهیزات و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش قرار دارد تأکید و بیان کرد: از عموم مردم به‌خصوص مناطق کم‌برخوردار و عشایر درخواست کرد نسبت به ترددهای غیرضروری تا پایان زمان هشدار پرهیز کنند و از اتراق در بستر و یا حاشیه رودخانه‌ها به دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها اجتناب کنند.

شعبانی در پایان گفت: آماده‌باش امدادگران، نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی ادامه می‌یابد تا در صورت نیاز در مواقع حوادث احتمالی پاسخگوی شهروندان باشند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از