حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از گرما
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مطرح کرد:

آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از گرما

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: شبکه برق خوزستان از حالا برای عبور از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۴ باید آماده‌سازی کند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان؛ علی اسدی در نشست شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان که با موضوع بررسی مشکلات شبکه و برنامه‌ریزی برای عبور از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۴ برگزار شد، اظهار کرد: با قدردانی از کارکنان صنعت برق استان برای تأمین برق پایدار و عبور موفق از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۳، بر هماهنگی شرکت‌های مربوطه برای برنامه‌ریزی مناسب برای عبور از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۴ تأکید کرد.

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: با توجه به شرایط آب‌وهوایی و وقوع دماهای بالای ۴۸ درجه شبکه برق خوزستان همچنان پربار است و تفاوت شبکه برق خوزستان همین پرباری طولانی‌مدت است که از نیمه‌های اردیبهشت شروع می‌شود و تا اوایل آبان ادامه پیدا می‌کند، این شرایط پرباری طولانی‌مدت باعث شده فرصت اندکی برای افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی شبکه وجود داشته باشد و باید از همه ظرفیت‌ها و تلاش شبانه‌روزی، برای تسریع در اجرای پروژه‌های موردنظر استفاده شود.

 در این نشست همچنین گزارش‌هایی در خصوص چگونگی عبور موفق از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۳ ارائه و بنا شد برای تابستان پیش‌رو نقاط ضعف شبکه برطرف و تقویت شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از