حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار ویژه دزفول مطرح کرد:

آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه

آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه

فرماندار ویژه دزفول گفت: تمام متولیان انتخابات در دزفول با تأسی از رئیس‌جمهور شهید، تلاش خود را بر برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و رقابتی با تلاش شبانه‌روزی و جهادی معطوف کرده‌اند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول؛ علیرضا خردمند روز شنبه در نشستی انتخاباتی اظهار کرد: تمامی اقدامات لازم از جمله تشکیل هیأت اجرایی، تعیین اعضا و محل شعب اخذ رأی و تأمین پشتیبانی‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه مسئولان ادامه راه رئیس‌جمهور شهید است، افزود: تمام متولیان انتخابات در دزفول با تأسی از رئیس‌جمهور شهید، تلاش خود را بر برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و رقابتی با تلاش شبانه‌روزی و جهادی معطوف کرده‌اند.

فرماندار ویژه دزفول با تأکید بر اهتمام جدی همه متولیان برگزاری انتخابات بر صیانت از آراء مردم گفت: تمام تلاش، توان و دغدغه برگزارکنندگان انتخابات معطوف به صیانت از رأی مردم است.

خردمند با بیان اینکه اخذ رأی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به‌صورت تعرفه‌های کاغذی است، عنوان کرد: احراز هویت افراد با استفاده از شناسنامه یا کارت ملی و بهره‌گیری از دستگاه‌های احراز هویت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آمادگی لازم برای برگزاری احتمالی انتخابات دور دوم در ۱۵ تیرماه در این شهرستان ایجاد شده است تا انتخاباتی سالم و بدون نقص نیز در این مرحله در شهرستان برگزار شود.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه محل شعبه‌های اخذ رأی که مشکل وسیله خنک‌کننده داشتند، جابه‌جا شد، بیان کرد: تعداد شعبه‌های اخذ رأی سیار در این شهرستان باتوجه‌به گرمای هوا و به‌منظور تسهیل در دسترسی شهروندان افزایش یافته است، همچنین دو شعبه اخذ رأی و تمام عوامل برگزاری توسط بالگرد و یک شعبه نیز با قطار به مناطق سخت‌گذر دزفول اعزام می‌شوند.

خردمند ضمن دعوت از همه قشرهای جامعه به مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات علاوه بر ناامیدی دشمنان، پشتوانه محکمی برای رئیس‌جمهور آینده است.

وی راه حل مشکلات کشور را تکیه بر توان داخلی دانست و گفت: بن‌بست‌شکنی رئیس‌جمهور شهید نشان داد که حل مسائل کشور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی ممکن است و حل این مسائل نیازی به تکیه بر توان خارجی ندارد.

فرماندار ویژه دزفول با برشمردن معیارهای نامزد اصلح افزود: مراجعه به سابقه و عملکرد نامزدها، آشنایی به مسائل کشور و راهکارهای اجرایی برای حل این مسائل، پرتلاش، خدمتگزار و مردمی‌بودن از جمله معیارهای انتخاب نامزد اصلح است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از