حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
استاندار خوزستان مطرح کرد:

آمادگی کامل خوزستان برای انتخابات ریاست‌جمهوری

آمادگی کامل خوزستان برای انتخابات ریاست‌جمهوری

استاندار خوزستان گفت: با توجه به برگزاری مرحله اول و دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ماه‌های اخیر آمادگی کافی و لازم برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در استان وجود دارد.

 به گزارش شبکه اطّلاع رسانی «رهیاب» علی‌اکبر حسینی محراب در نشست ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: کلیه اقدامات انتخابات باید بر اساس دستورالعمل وزارت انجام گیرد همچنین تمامی ستادهای اجرایی در شهرستان‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل شده است.

 وی با بیان اینکه همه اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان خوزستان اندیشیده شده است، افزود: با توجه به برگزاری مرحله اول و دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ماه‌های اخیر آمادگی کافی و لازم برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در استان وجود دارد.

 استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مردم ثابت کرده‌اند که از مسئولان در عرصه‌های مختلف انقلاب جلوتر هستند، گفت: مردم قدرشناس کشورمان تشییع باشکوهی از پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش کردند و همه ما ادامه‌دهنده راه این شهید گران‌قدر در جهت خدمت به مردم هستیم و در مسیر رئیس‌جمهور شهید حرکت می‌کنیم.

 وی با بیان اینکه ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از ۱۰ تا ۱۴ خردادماه به‌صورت حضوری در وزارت کشور انجام می‌شود، عنوان کرد: پس از انجام مراحل بررسی صلاحیت‌های نامزدها از سوی شورای نگهبان دو هفته مانده به برگزاری انتخابات زمان تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری صورت خواهد گرفت.

 حسینی محراب افزود: از هم اکنون جریانات سیاسی و شخصیت‌ها در حال برنامه‌ریزی برای حضور و ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند و مردم همیشه در صحنه کشورمان یک‌بار دیگر با حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه دیگری می‌آفریدند و فردی که در مسئولیت ریاست‌جمهوری انتخاب می‌شود راه شهید گران‌قدر آیت‌الله رئیسی را ادامه خواهد داد.

 حسینی محراب با تأکید بر همکاری صنایع و کارخانه‌ها برای انجام اردوها پیشرفت بیان کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت باید به قشر نوجوان و جوان استان معرفی شوند.

 استاندار خوزستان با بیان اینکه ساخت ۷۰ هزار خانه روستایی در دست پیگیری است افزود: در این طرح اهدای زمین توسط دولت انجام می‌شود و فرایند این طرح تا پایان امسال باید به سرانجام برسد.

 وی عنوان کرد: ساخت خانه محرومان، نهضت ملی مسکن، خود مالکی و یا بهسازی بافت فرسوده از جمله طرح‌های حوزه مسکن است که باید با توان و تلاش بیشتری انجام شود.

 چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود .

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از