حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
اتحاد کشورهای اسلامی رژیم صهیونیستی را فلج می‌کنند
کارشناس مسائل سیاسی:

اتحاد کشورهای اسلامی رژیم صهیونیستی را فلج می‌کنند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: همان‌طور که کشورهای اسلامی در برابر جنایات صرب‌ها علیه مسلمانان بسنی و هرزگوین ایستادند باید متحد شده و رژیم صهیونیستی را فلج کنند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از شبکه خبری راه دانا؛ محمدحسن آصفری، به جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت اظهار کرد: مقصر اصلی این جنایات رژیم صهیونیستی دولت‌ها و سران کشورهای اسلامی هستند که نه اعتراضی به جنایات رژیم صهیونیستی دارند و نه اقدام عملی و بازدارنده در برابر او انجام می‌دهند.

 وی با انتقاد از سازمان ملل و شورای امنیت افزود: سازمان ملل که مدعی دفاع از حقوق بشر است در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان نه بیانیه‌ای صادر کرد و نه قطعنامه‌ای پس در سرتاسر این جنایات شریک است.

 کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سازمان همکاری‌های اسلامی باید تصمیم‌گیری جدی انجام داده و یک اقدام بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی طراحی کند گفت: ارتش کشورهای اسلامی اگر با محوریت دولت‌هایشان علیه رژیم صهیونیستی تکانی به خود بدهند می‌تواند رژیم صهیونیستی را از جنایات خود پشیمان کرده و اجازه ارتکاب چنین جنایاتی را از او بگیرند.

 آصفری با بیان اینکه با راهپیمایی و تجمع و محکوم‌کردن صرف نمی‌توان مقابل جنایات این رژیم سفاک صهیونیستی ایستادگی کرد ادامه داد: همان‌طور که کشورهای اسلامی در برابر جنایات صرب‌ها علیه مسلمانان بسنی و هرزگوین ایستادند باید متحد شده و رژیم صهیونیستی را فلج کنند.

 وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند بگوید که چون نمی‌خواهیم وارد جنگ شویم پس سکوت کرده و خودمان را کنار می‌کشیم عنوان کرد: رژیم صهیونیستی ما را به‌خاطر تجمع و راهپیمایی به سخره می‌گیرد، حزب‌الله یعنی ایران.

 این نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه هدف از شکل‌گیری حزب‌الله حمایت از ملت‌های مظلوم بوده است ادامه داد: باید تمام کشورهای مسلمان بر مسیر این سیاست حرکت کنند، هر روز سکوت بیشتر در برابر رژیم صهیونیستی موجب می‌شود جنایات وحشیانه این رژیم سرطانی بیشتر شود.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از