حالت تاریک
دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403
نماینده ولی‌فقیه در آبادان مطرح کرد:

اثبات قدرت اراده ملت ایران در جهان

اثبات قدرت اراده ملت ایران در جهان

نماینده ولی‌فقیه در آبادان گفت: عملیات پهپادی و توان بالای نظامی نیروهای مسلح، باعث رخ‌نمایی اراده و قدرت مردم ایران و سبزپوشان سپاه پاسداران در عرصه بین‌المللی شد.

‌‌حجت‌السلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: عملیات وعده صادق یک پاسخ غرورآفرین و مقتدرانه بود که مردم آبادان با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ها از این اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام حمایت کردند.

وی افزود نباید برای این عملیات دچار غرور شویم،  رخ داد این واقعه به واسطه یاری و کمک خداوند متعال بود. همان‌طور که امام (ره) فرمودند: «پیروزی انقلاب از الطاف خفیه خدا بود، یعنی این لطف خداست اما مخفی است»، ان‌شاءالله پس از این نیز فتح قدس در راه است.

خطیب جمعه آبادان گفت: دلاورمردان سپاه ایران با مجازات سخت و پاسخ کوبنده‌ای که بر دشمن نشانه رفتند، سستی این رژیم غاصب را به جهانیان نشان دادند و یک شکست تمام عیار برای رژیم صهیونیستی رقم خورد.

حجت‌السلام والمسلمین غبیشاوی ادامه داد: دشمن به خوبی می‌داند که عملیات پهپادی ایران، موازنه قدرت را در منطقه و جهان، چگونه به یک‌باره دگرگون و معادلات گذشته را واژگون کرده است و ایران به وضوح ثابت کرد که از این به بعد مهم‌ترین محور موازنه قدرت در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل سبب ترس و وحشت رژیم صهیونیستی شد، عنوان کرد: این عملیات نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نظامی بالای نیروهای مسلح ما بود که باعث رخ‌نمایی اراده و قدرت مردم ایران و سبزپوشان سپاه پاسداران در عرصه بین‌المللی شد.

امام‌جمعه آبادان ادامه داد: رژیم صهیونسیتی چنانچه دست از پا خطا کند با ضربات سخت‌تر و کوبنده‌تری روربه‌رو خواهد شد و اتفاقی که سال‌ها در انتظار آن بودیم رخ خواهد داد و به زودی شاهد اضمحلال این رژیم منحوس خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از