حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
معاون سیاسی استاندار خبر داد:

اجرای تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات

اجرای تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: فرآیند انتخابات بسیار روان پیش می‌رود و تمهیدات اجرایی برای برگزاری انتخابات در حال نهایی شدن است.

عبدالله شهاوند در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «رهیاب» پیرامون انتخابات اظهار کرد: تمهیدات اجرایی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حال نهایی شدن است. فرآیند انتخابات بسیار روان پیش می‌رود و براساس جدول زمان‌بندی تمام موارد از جمله تامین تعرفه‌ها و دستگاه‌ها انجام شده است.

معاون سیاسی استاندار افزود: ظرفیت‌های تبلیغاتی خوبی براساس قانون جدید انتخابات فراهم شده است تا نامزدهای محترم به صورت عادلانه و براساس ساز‌ و‌ کار‌های قانونی با مردم گفتگو کنند. در استان بیش از ۱۴ شبکه انتخاباتی مختص هر حوزه تدارک دیده شده است تا برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها از صدا‌و‌سیمای مرکز خوزستان و مرکز آبادان پخش شود، همچنین ظرفیت‌های سازمان‌های دولتی جهت تبلیغات، براساس تقاضای نامزد‌ها در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین مدیران بیان خدمات دولت است، گفت: مدیران باید خدمات انجام گرفته و دستاوردهای نظام در خدمت‌رسانی به مردم را به صورت شفاف ارایه دهند. هر کس در جامعه مخاطبی دارد و باید در زمینه ارتقای سطح مشارکت، اهمیت و جایگاه انتخابات تبیین کند.

شهاوند گفت: قطعا حضور حداکثری مردم باعث اجرای انتخابات قوی‌تر و در نتیجه شکل‌گیری مجلس قوی‌تری خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از