حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دبیر رویداد آموزشی بهار صحنه مطرح کرد:

اجرای رویداد آموزشی «بهار‌صحنه» در ۵ شهر خوزستان

اجرای  رویداد آموزشی «بهار‌صحنه» در ۵ شهر خوزستان

دبیر رویداد آموزشی بهار صحنه گفت: این رویداد از ۲۳ تا ۲۷ اسفندماه در شهرستان‌های اهواز، ایذه، رامهرمز، آبادان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سید امیر موسوی امروز چهارشنبه بیست و سوم اسفندماه در جمع خبرنگاران پیرامون برگزاری کارگاه آموزشی پنج روزه بهار صحنه در استان خوزستان اظهار کرد: دوره آموزشی بهار صحنه با این دیدگاه برگزار می‌شود که بتوانیم در مدت زمان یک‌ساله به تولید آثار هدفمند و فاخر در حوزه تئاتر برسیم.

 دبیر رویداد آموزشی بهار صحنه با بیان اینکه زمینه برگزاری این رویداد از حوزه هنری کشور آغاز شد، اضافه کرد: جرقه ابتدایی این رویداد با تولید و انتشار آثاری در حوزه مساجد زده شده تا بتوانیم دوره آموزشی را برای مردم خوزستان داشته باشیم و از ظرفیت‌های آثار نمایشی در کانون مساجد حوزه هنری استفاده کنیم.

 موسوی با اشاره به اینکه رویداد بهار صحنه ویژه رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال است، گفت: این رویداد از بیست و سوم تا بیست و هفتم اسفندماه در شهرستان‌های اهواز، ایذه، رامهرمز، آبادان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

 وی افزود: علاقه‌مندان به حوزه تئاتر در رده‌های سنی بالاتر با توجه به استفاده از ظرفیت اساتید برجسته در این رویداد می‌توانند در دوره‌ها حضور داشته باشند.

 موسوی با بیان اینکه دوره آموزشی پنج روزه بهار صحنه مقدماتی است، عنوان کرد: پس از برگزاری دوره پنج روزه مقدماتی و غربالگری، هنرجویان مستعد به دوره‌های پیشرفته معرفی می‌شوند و پس از فراگیری آموزش‌ها غربالگری مجدد صورت می‌گیرد و اساتید بر اساس برآیند این دوره‌ها آثار فاخری را تولید خواهند کرد.

 وی گفت: عبدالرضا سواعدی کارگردانی، وفا طرفه مبانی بازیگری، عبدالرضا نصاری بدن، تربیت حساس و بداهه، محمدرضا آزاد مبانی طراحی صحنه و بازیگری، سید امیر موسوی مبانی بازیگری و ظرفیت‌های نمایشی متون ادبی این دوره‌ها را به‌صورت هم‌زمان در پنج شهر استان برگزار خواهند کرد.

 انتهای خبر/

 
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از