حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
در روستاهای مرکزی اهواز؛

اجرای ۱۰ طرح عمرانی آغاز شد

اجرای ۱۰ طرح عمرانی آغاز شد

عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز روز شنبه با حضور فرماندار اهواز، منتخبین مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور روستایی استانداری آغاز شد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ امروز شنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در آیینی که با حضور جمعی از مسئولان، دهیاران و شوراهای اسلامی و روستاییان برگزار شد، به‌صورت نمادین عملیات اجرایی طرح زیباسازی و ساماندهی ورودی روستای ام‌الطمیر اهواز آغاز شد.

ناصر سیلاوی در این آیین اظهار کرد: در این طرح‌ها معابر ۱۰ روستای ام‌الطمیر، سیدمعن، جعاوله، الباجی، خماسی، سادات طواهر، حلاف یک، عشاره کوچک، چپسه کوچک و آلبونیس بهسازی خواهد شد.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی‌ها اجرا می‌شود.

بخشدار مرکزی اهواز گفت: این طرح‌ها در مدت هشت ماه توسط دهیاری‌های بخشداری مرکزی و با همکاری و نظارت فرمانداری اهواز اجرا خواهد شد.

در ادامه محمد امیر با بیان اینکه طرح‌های عمرانی، حلقه مفقوده استان و شهرستان اهواز هستند اظهار کرد: با همت مسئولان، اعتبارات خوبی از سفرهای ریاست‌جمهوری و از محل آلایندگی‌ها جذب شد و از این طریق طرح‌های خوبی در حال اجرا است.

منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس، گفت: باتوجه‌به اعتبارات جذب شده، در آینده شاهد کلنگ‌زنی و اجرای طرح‌های بهتری در بحث عمران و فرهنگی خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از