حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
استاندار خوزستان مطرح کرد:

اجرای ۱۲۰ پروژه در مرزهای خوزستان

اجرای ۱۲۰ پروژه در مرزهای خوزستان

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه شرایط لازم جهت برگزاری اربعین سال به سال بهتر می‌شود. امسال ۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تا مردادماه به پایان می‌رسد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد اربعین در چذابه که با حضور سید مجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین کشور انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط لازم جهت برگزاری اربعین سال به سال بهتر می‌شود. امسال ۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تلاش می‌کنیم با کمک کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط در سطح کشور و استان در مردادماه به سرانجام برسند.

وی افزود: همه کشور و استان بسیج شده تا اقدامات مختلف هم‌چون ترمیم، روکش و آسفالت جاده‌های استان، جدول کشی، روشنایی، سایبان، تأمین آب‌یخ، بهداشت و درمان، نصب چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی و … انجام شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: در زمینه حمل‌ونقل نیز امروز مباحث لازم را با معاونین وزارت راه و شهرسازی داشتیم و قرار شد اتوبوس‌ها و قطارهای بیشتری برای ایام اربعین در نظر گرفته شود.

محراب بیان کرد: همچنین طی مذاکرات با مسئولان عراقی قرار است مسیر جداگانه‌ای برای حمل‌ونقل کالا در ایام اربعین در نظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: امسال سامانه‌های گذرنامه در مرزهای چذابه و شلمچه به یکدیگر متصل می‌شوند که موجب تسهیل و روان شدن ورود و خروج زائران خواهد شد؛ همچنین نظم بخشی به پارکینگ‌ها و آسفالت مسیر رفت و آمد آن‌ها و درختکاری در دو مرز نیز در دستور کار قرار دارد.

حسینی محراب گفت: از مردم مناطق در مرزها که هر سال سخاوتمندانه کار پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از