حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم اهواز مطرح کرد:

اختصاص ۲۴ هزار میلیارد تومان برای مطالبات گندم‌کاران

اختصاص ۲۴ هزار میلیارد تومان برای مطالبات گندم‌کاران

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۲۴ هزار میلیارد تومان برای پرداخت بخشی از مطالبات گندم‌کاران اختصاص یافت.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مجتبی یوسفی در گفتگو رسانه‌ای اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده با سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه و معاونان این سازمان در روز یکشنبه ۲۴ هزار میلیارد تومان برای پرداخت بخشی از مطالبات گندم‌کاران اختصاص یافت. این اعتبار نیاز به مجوز سران سه قوا دارد که تا پایان هفته با صدور این مجوز به‌حساب کشاورزان پرداخت خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه گندم‌کاران استان برای کشت و تهیه لوازم کشاورزی تسهیلات و وام‌هایی دریافت کرده‌اند و الان باید با جریمه بازپرداخت نمایند، ادامه داد: همچنین ۴۰ هزار میلیارد تومان دیگر بر اساس مصوبات و پیگیری‌های انجام شده در هفته آینده نیز واریز خواهد شد تا مطالبات گندم‌کاران پرداخت می‌شود.

 نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداخت گندم‌کاران تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود، بیان کرد: برخی موضوعات پرداخت مطالبات از جمله تهیه بذر، کود و حقابه استانی است و باید از سوی مسئولان استانی پیگیری و حل شود. تعدادی از گندم‌کاران استان نیز صبح امروز مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند. این کشاورزان خواستار رسیدگی مسئولان و پرداخت مطالبات خود شدند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از