حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
سرگروه تیم پزشکی شهرستان هویزه مطرح کرد:

ارائه خدمات درمانی شبانه‌روزی به زائران اربعین

ارائه خدمات درمانی شبانه‌روزی به زائران اربعین

سرگروه تیم پزشکی اعزامی شهرستان هویزه به مرز چذابه با اشاره به اهمیت نظارت بر سلامت زائران در هنگام بازگشت گفت: تمام زائران ورودی به کشور در صورت مشاهده علائم بیماری مورد بررسی، معاینه و درمان قرار می‌گیرند.

ابوطالب فریحی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: میزبانی از زائران اربعین حسینی علیه‌السلام افتخار بزرگ و فرصتی مغتنم جهت خدمت است.

وی افزود: باتوجه‌به نزدیک شدن به تاریخ اربعین حسینی تردد زوار بیشتر به سمت خروج از مرزهای ایران و ورود به کشور عراق است.

سرگروه تیم پزشکی اعزامی شهرستان هویزه به مرز چذابه با اشاره به اهمیت نظارت بر سلامت زائران در هنگام بازگشت به کشور گفت: ما در این پایانه در خدمت زائران ورودی به کشور هستیم تا در صورت مشاهده علائم بیماری مورد بررسی، معاینه و درمان قرار گیرند.

فریحی بیان کرد: پس از انجام معاینات اولیه اگر نیاز باشد مواردی همچون آزمایش، دارو و یا ارجاع به پزشک برای زائر انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مرز چذابه اقدامات خوبی از نظر بهداشت و خدمات درمانی صورت گرفته است، عنوان کرد: به‌منظور رفاه حال زائرانی که نیاز به درمان دارند در ۳۰۰ متری گیت ورودی به کشور در مرز چذابه پزشک، داروخانه و تزریقات مستقر شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از