حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403

رفع تصرف ۲۵هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک

رفع تصرف ۲۵هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول گفت: صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آن خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»به نقل از روابط عمومی راه و شهرساز دزفول؛ ابوذر موحد اظهار کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره شهرستان دزفول به صورت روزانه اراضی ملی و دولتی زیر پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول افزود: سامانه ۱۶۵۶ یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی راه اندازی شده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

جهان شیر سراج الدین نیز از قلع و قمع ۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان اندیمشک و آزادسازی ۱۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داده است.

مدیر امور اراضی خوزستان افزود: به استناد تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اجرای دستور قضایی، ۱۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی تصرف شده در اندیمشک آزاد شد.

وی ادامه داد: اجرای قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز با همکاری دادستانی و حضور ماموران انتظامی و نمایندگان جهاد کشاورزی شهرستان انجام شد.

سراج الدین گفت: حفظ اراضی کشاورزی نیازمند تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم و همکاری و حمایت همه جانبه دستگاه‌های قضایی، اجرایی و نیروی انتظامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از