حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
سردار رادان در گفتگوی اختصاصی با رهیاب

اربعین حسینی،نهضت بزرگ دینی است

سردار رادان گفت:اربعین حسینی صرفا یک نمایش ،همایش بزرگ پیاده روی نیست بلکه پیاده روی اربعین حسینی یک نهضت بزرگی دینی است که توسط مردم به راه افتاده و نمایشی از اتحاد و ولایت پذیری ملت‌ها است.

به گزارش خبرنگار اعزامی رهیاب در مرز شلمچه سردار رادان در گفتگوی اختصاصی  با رهیاب با تبیین اهمیت جاایگاه اربعین حسینی و نهضت بزرگ دینی راه افتاده توسط مردم ،بیان کرد: نگاه ما به اربعین حسینی فقط یک همایش بزرگ پیاده روی نیست بلکه پیاده روی اربعین حسینی یک نهضت بزرگی دینی است که بصورت مردمی به راه افتاده،در واقع نمایشی از همبستگی ، ولایت پذیری و اتحاد ملت‌های مسلمان است که الحمدلله این افتخار نصیب جمهوری اسلامی شده است که پرچم دار این نهضت باشد.

 سردار رادان تاکید کرد : زائرین اباعبدالله در خط سربازان امام زمان قرار می‌گیرند وقتی نگاه انسان به سیل جمعیت عاشقان اباعبدالله در این گرمای طاقت فرسا می افتد متوجه می‌شود که یک نیرویی است که این جمعیت را به سوی خود جذب می کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود : برخلاف تصور برخی که انتظار دارند این همایش عاشقان اباعبدالله الحسین کمرنگ شود بهتر است از قاب دوربین رسانه های مستقر در مرزهای کشور، تصاویر را رصد کنند ببینند این راهپیمایی بزرگ دینی سال یه سال باشکوه تر و با استقبال بیشتری از سوی عاشقان ولایت برگزار می شود.

 پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از