حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

ارتش مظهر اقتدار ملی است

ارتش مظهر اقتدار ملی است

ارتش پشتوانه‌ای امین و مقتدر برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ صبح امروز«۲۹ فروردین‌ماه» به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

علی‌اکبر حسینی محراب  در این مراسم اظهار کرد: ارتش ما درطول جنگ سردادگی خود در راه خدا وند را به دنیا و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داد. امروز نیز دنیا عظمت و اقتدار نیروهای مسلح را درک کرد و به تمام گمانه‌زنی‌های دشمن  پایان داد و اسرائیلی که خود را از لحاظ  رده نظامی جزء اولین کشورها می‌دانست، در نوردید و به تعبیر خودشان، ایران سرزمین‌های اشغالی را شخم زد.

وی افزود: آنچه درعملیات حمله به اسرائیل انجام شد همان راهی بود که شهدای این مرز و بوم در عمر انقلاب اسلامی دنبال کرده بودند و به منصه ظهور گذاشتند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند، گفت: صهیونیست‌ها امروز از سایه خود هراس دارند و با جنگ‌ روانی  به دنبال مهار این فضای ناامیدکننده هستند اما باید بدانند با حرف‌های تبلیغاتی مشکلاتشان پایان نخواهد یافت.

حسینی محراب بیان کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از