حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان مطرح کرد:

به تخلفات مدیران رسیدگی می‌شود

به تخلفات مدیران رسیدگی می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت: برخورد قانونی و قاطع با مدیران کم‌توجه به آیین‌نامه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های آموزشی انجام می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عبدالله حبیبی سه‌شنبه در حاشیه بررسی از چند مدرسه و نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در اهواز اظهار کرد: پرونده تخلف این مدیران مدارس برای طی‌کردن مراحل قانونی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده شد.

 وی افزود: برخورد قانونی و قاطع با مدیران کم‌توجه به آیین‌نامه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های آموزشی انجام می‌شود.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان ضمن اظهار تأسف برای اجرانکردن دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ثبت‌نام دانش‌آموزان در برخی مدارس اهواز بیان کرد: تعطیل بودن و یا تاخیر در شروع به کار مدارس در شرایط جوی اهواز، باعث سرگردانی و نارضایتی اولیا و دانش‌آموزان شده است و این مسئله دقیقاً خلاف شعار دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام با عنوان «ثبت‌نام مطلوب، عدالت‌محوری و خانواده‌مداری» است.

 حبیبی گفت: متأسفانه در برخی مدارس دانش‌آموزان ساعت‌ها پشت درب بسته آموزشگاه در انتظار حضور مسئولان آموزشگاه برای انجام امورات خود و یا ثبت‌نام هستند که این اقدام و سهل‌انگاری پذیرفتنی نیست.

 مدارس تا پایان شهریورماه موظف به پاسخگویی و انجام مسائل مربوط به دانش‌آموزان هستند و روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته مختص ثبت‌نام دانش‌آموزان است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از