حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
با شهدا؛

از ارزش‎‌های انقلاب اسلامی دفاع کنید

از ارزش‎‌های انقلاب اسلامی دفاع کنید

شهید حمید باولی فرد در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ما تا آنجا که می‌توانیم باید از تمامی ارزش‌های انقلاب و نهادهای انقلابی و تمامی مستضعفین ایران و جهان دفاع کنیم تا وظیفه شرعی و انسانی خود را در این زمان انجام داده باشیم.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛  شهید حمید باولی فرد در ششم مرداد ۱۳۳۹، در روستای تشان از توابع شهرستان بهبهان به دنیا آمد. پدرش علی رحیم، کشاورزی می‌کرد و مادرش خانم نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. معلم بود. سال ۱۳۶۲ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و سه دختر شد. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هفتم تیر ۱۳۶۶، در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه شهید حمید باولی فرد:

امروز که ما در برابر ابرقدرت‌های جنایت‌کار قرار گرفتیم وظیفه داریم که در این موقعیت حساس از مکتب و انقلاب و اسلام دفاع کنیم ما اگر از فرهنگ انقلابی و اسلامی‌مان و ارزش‌های آن دفاع نکنیم مسلماً دشمنان حیله‌گر که مانند گرگ در کمین نشسته‌اند این میراث بزرگ انسانی را به هر سویی که خود بخواهند می‌برند.

از ارزش‌های انقلاب و نهادهای انقلابی دفاع کنید

بنابراین ما تا آنجا که می‌توانیم باید از تمامی ارزش‌های انقلاب و نهادهای انقلابی و تمامی مستضعفین ایران و جهان دفاع کنیم تا وظیفه شرعی و انسانی خود را در این زمان انجام داده باشیم. انقلاب اسلامی ما با تمام ویژگی‌هایی که دارد دشمنان کوردل می‌خواستند با جنگ تحمیلی آن را نابود کنند تا بتوانند مثل گذشته به مردم کشور، فرهنگ انسان‌ساز ما و نعمت‌های خدادادی که در این مملکت، است دست یابند و همۀ ما را زیر سلطه خود بکشانند؛ اما با هوشیاری رهبر بزرگ انقلاب و مسئولین محترم و تمامی برادران بسیجی عاشق مهدی «عج»، این توطئه‌ها خنثی شد و همه فکرهایی که در سر داشته‌اند به یأس مبدل گردید.

 ادامه‌دهنده راه شهدا باشید

اینک از همه آشنایان و دوستان و خانواده عزیزم می‌خواهم که راه این شهیدان را ادامه دهند و همیشه در راه اسلام حرکت کنند تا خداوند در همه حال از آنها و ما راضی باشد. در خانواده‌های محترم و برادران عزیزم می‌خواهم که مطالعه داشته باشند و کتاب‌های اسلامی و سخنان امامان و معصومین را بخوانند از کتاب‌های شهید مطهری برای مطالعه بیشتر استفاده نمایند و از برادران دانش‌آموز خودم می‌خواهم که درس بخوانند؛ چون علم ثروت است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از