حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
در آیین رژه ۳۱ شهریور مطرح شد:

از دستاوردهای دفاع مقدس شکست هیمنه آمریکاست

از دستاوردهای دفاع مقدس شکست هیمنه آمریکاست

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:امروز ایران اسلامی به عنوان الگو برای کشورهایی تبدیل شده است که به اتکا به توان داخلی خود در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.

به گزارش رهیاب، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) در آیین رژه ۳۱ شهریور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای حادثه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ اهواز گفت: امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح با اقتدار در سراسر کشور به خصوص در خوزستان جمع شدند تا با وحدت و یکدلی آمادگی خود را به رهبری معظم انقلاب اسلامی برای دفاع از میهن اسلامی نشان دهند.

در ادامه استاندار خوزستان نیز بیان کرد: با خدای خود عهد می‌کنیم از مسیر شهدا خارج نشویم و راه شهدا را ادامه دهیم.

علی اکبرحسینی محراب ادامه داد: سربازان امام زمان با تمام امکانات آماده دفاع از خاک کشور هستند.

وی با بیان اینکه این رزمایش باید باعث فرار آمریکا ازمنطقه شود، گفت: امروز جمهوری اسلامی به توان نظامی بالایی رسیده که شاهد هستیم سایر کشورها درخواست خرید پهباد از ایران را دارند.

سپس امیر سرتیپ فلاح با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: در دوران قبل از انقلاب به علت بی لیاقتی بخشی از خاک کشورمان بدون جنگ و درگیری جدا شد . 

وی تاکید کرد: در جنگ هشت ساله با حماسه آفرینی رزمندگان اسلام دشمن نتوانست یک وجب از کشورمان را بگیرد .

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس بیان کرد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس ظرفیت های ناشناخته کشورمان شناسایی و با اتکا به توان داخلی و خود باوری کشورمان امروز کشورمان نه تنها سلاح های مورد نیاز دفاعی خود را تولید می کند بلکه به عنوان صادرکننده تجهیزات نظامی دردنیا مطرح است .

امیر فلاح گفت: زمانی ما را تحریم می کردند که سلاح های مورد نیازمان را از خارج از کشور تهیه نکنیم ولی امروز ما را تحریم می کنند که سلاح و تجهیزات خود را صادر نکنیم .

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس شکست هیمنه استکبار جهانی و آمریکاست ، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان الگو برای کشورهایی تبدیل شده است که به اتکا به توان داخلی خود در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.

به گزارش رهیاب،همزمان با آغاز نخستین روز از هفته دفاع مقدس، با شعار " متحد هستیم" یگان های نیروهای مسلح خوزستان در اهواز روز جمعه با برپایی رژه حماسی همزمان با سراسر کشور، اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

رزمایش ۳۱ شهریور با حضور مقامات نظامی، انتظامی، استاندار، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس خبرگان و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ ارتش متجاوز بعث عراق با عبور از مرزها به خاک میهن اسلامی حمله کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از