حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
استاندار خوزستان؛

استاندار میزبان ضیافت افطار ایتام شد

استاندار میزبان ضیافت افطار ایتام شد

استاندار خوزستان گفت: رسیدگی به مناطق محروم، توجه به رفع مشکل نیازمندان و فرزندان کمیته امداد امام خمینی «ره» از اولویت‌ها است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب شامگاه جمعه «۳ فروردین‌ماه» در برنامه ضیافت افطاری جمعی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد خوزستان، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی «ره» برنامه‌های بسیار خوب و متنوعی را برای افراد تحت حمایت دارند و برنامه‌های ویژه‌ای تا پایان عید فطر از سوی این نهاد انجام می‌شود.

 وی افزود: رسیدگی به مناطق محروم توجه به رفع مشکل نیازمندان و همچنین ارتقای تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم‌انداز مهارت‌آموزی برای اشتغال فرزندان کمیته امداد امام خمینی «ره» از اولویت‌ها است.

 استاندار خوزستان گفت: توجه به مسائل محرومان با تأسی به پیامبر اکرم«ص» و اهل‌بیت«ع» و برگزاری این گونه مراسم‌ها همواره مورد تأکید حضرت امام «ره»، مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور بوده است.

 وی ضمن تقدیر از مادران ایتام که علاوه بر انجام مسئولیت مادری، با صبوری و بزرگ‌منشی به تعلیم و تربیت فرزندان خود در این شرایط می‌پردازند عنوان کرد: کمیته امداد استان خوزستان نقش مؤثری در رفع مشکلات نیازمندان و محرومان دارد و از خدمتگزاری خالصانه این نهاد تشکر کرد.

 جمال شیبه نیز با تقدیر از استاندار برای میزبانی این ضیافت افطاری اظهار کرد: خوشبختانه استانداری خوزستان همواره دغدغه حل مشکلات نیازمندان و پیگیری همه‌جانبه آن‌ها را دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان هستند، گفت: پویش هر خوزستانی، حامی یک یتیم با برپایی پایگاه حامی‌یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

 شیبه گفت: حامیان و خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی‌یابی، از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و یا تماس با ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۵، با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.
استاندار خوزستان در این مراسم، در کنار ایتام در محفل انس با قرآن و نماز جماعت شرکت کرد و پس از تقدیم هدایا به گفتگو با آنها و شنیدن مسائل و خواسته‌های آن‌ها پرداخت.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از