حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
درگفتگو با «رهیاب» مطرح شد؛

استکبار سیلی محکمی خواهد خورد

استکبار سیلی محکمی خواهد خورد

امام جمعه شهرستان آبادان گفت: دشمن در انتظار سیلی محکمی از سوی نظام جمهوری اسلامی باشد، دشمن تا سیلی نخورد دست از شرارت برنمی‌دارد.

 حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «رهیاب» گفت: آمریکا بواسطه دست نشانده‌های خود با ترور و حملات تروریستی در خارج از میدان نبرد دست به جنایت می‌زند اما امروز ملت بزرگ ایران از جمله مردم شهید پرور و حماسه آفرین آبادان پس از انجام فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه به خیابان‌ها آمدند تا  بگویند که دشمنان،  ملت ایران را نشناختند.

وی افزود: حضور ملت فهیم در محکومیت حادثه تروریستی بدین معناست که ملت باطن خود یعنی استقامت در مقابل شیاطین را در این حضور نشان داده و هر چه از این توطئه‌ها و از این ترورها بیشتر شود ملت ما زنده‌تر خواهد شد.

امام جمعه آبادان گفت: بصیرت بالای این ملت تمام اهداف نامشروع استکبار و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب خواهد کرد و در برابر نقشه‌های شوم غرب روز به روز مقتدر تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی ترور افراد غیرنظامی را ضعف دشمن در میدان عنوان و بیان کرد: بمب گذاری بین عزاداران شهید سردار سلیمانی نشان از هراس و ضعف دشمن است زیرا برگزاری اینگونه مراسم‌ روح استکبارستیزی را افزایش می‌دهد.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از